فدای تو

فدای تو

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

دفترم لبریز شده از احساسات
روز و شب شکر میکنم او را که تو را به من داد
عطر شعری که به عشقت نوشته ام فضای اتاقم را پیچیده
فکر کنم آسمان دیشب آخرین حرفم به تو ، را شنیده
که اینگونه ستاره باران کرده احساسات مرا
فدای آن کسی شوم که به این حال و روز انداخته مرا
فدای تو ، عزیزم نگفتی من بیشتر دوستت دارم یا تو ؟
گفتی تو مرا بیشتر دوست داری
پس هنوز مانده تا باور کنی یک دیوانه را در قلبت داری
از دلتنگی تو ، اشک میریزد آرام آرام این دلم
خیالی نیست ، عاشقی دیگر همین است گلم
تو باش ، این اشکهایم فدای تو ، بی قراریها
انتظار و سختی هایم به عشق یک لحظه در آغوش گرفتن تو
به عشق یک لحظه دیدنت میگذرانم سالها را
کسی چه میداند احساس درون قلب ما را
کسی چه میداند عشق ما چیست
یا

آن عاشقی که از عشق میمیرد هیچکس جز من و تو نیست !
هوا ، همان هواییست که تو  دوست داری
دلتنگی دیگر معنا ندارد وقتی که همدیگر را در قلب هم داریم
آن گلی که آورده بودی برایم ، روبروی من است ، در کنار پنجره اتاقم
من که هر روز تو را میبینم کنار پنجره اتاقم
گل من ایستاده است در مقابل چشمانم
عطر تو  عاشقانه پیچیده اینجا
احساس آرامش میکنم وقتی تو را میبینم ، تو در کنارمی ، در کنار پنجره ، همینجا 

خیلی دوستدارم عزیزم 



نظرات شما عزیزان:

وارث
ساعت20:17---9 شهريور 1393
اونم دوست داره
پاسخ:الهی دورش بگردم اره میدونم


ترلان
ساعت16:04---6 ارديبهشت 1393
یعنی میشود روزی که..........

رویِ همین صفحه بنویسم:

"آمد....

که بماند"...
پاسخ:ان شالله ک میشه :)


عشق2طرفه
ساعت10:31---6 ارديبهشت 1393
ﻫﯿﭻ ﺯﻧﯽ ﺭﺍ ،



ﺩﺭ ﻫﯿﭻ ﮐﺠﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ



ﯾﮑﺒﺎﺭﻩ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﺮﺩﯼ ﺷﻮﺩ !

.

ﺯﻥ ﻫﺎ ﺁﺭﺍﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﺩﺭ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﺟﻮﺍﻧﻪ ﻣﯿﺰﻧﻨﺪ.



ﺍﻣﺎ



ﺍﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺯﻧﯽ ، ﺩﺭ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﺮﺩی ﺭﯾﺸﻪ



ﺑﺪﻭﺍﻧﺪ .



ﺍﯾﻦ ﺟﻮﺭ ﻋﺸﻖ ﻫﺎﯼ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺭﺍ ، ﻫﯿﭻ ﺗﺒﺮﯼ ﻧﻤﯽ



ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﺯ ﭘﺎ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﻭﺭﺩ .



ﺣﺎﻻ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﺗﺒﺮ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ، ﯾﺎ ﺣﺘﯽ ﺗﺒﺮ



ﻣﺮﮒ ...



ﺍﻣﺎ ﭼﺮﺍ ...



ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﺍﺳﺘﺜﻨﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ



ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺯ ﺭﯾﺸﻪ ﺧﺸﮑﺎﻧﺪﻥ ﯾﮏ ﺯﻥ ،

.

.

.

فقط "ﺧﯿﺎﻧﺖ " ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺍﻭ کافیست
پاسخ:اره واقعن ممنون پر معنی بود :)


عشق2طرفه
ساعت18:00---4 ارديبهشت 1393
میگی هنوز تو فکرمی بعضی شبا خواب نداری



میگن با یکی دیدنت میگن خیلی دوسش داری



میگی مگه میشه منو یه روز فراموش بکنی



میگن به هر چی اون بگه بدونه شک گوش میکنی



گوشی رو ور میداری و چند وقت یه بار زنگ میزنی



چند وقت یه بار به آرزوم به رویا هام رنگ میزنی



بعدش شلوغ میشه سرت یهو میگی باید بری



خوب میدونم تو زندگیم خیلی باشی مسافری



خیلی ممنون که میپرسی حالمو !
پاسخ:خیلی قشنگ محمد :)


ترلان
ساعت14:30---4 ارديبهشت 1393
به من مجوز چاپ نمی دهند....





می گویند داستانی که نوشته ای قابل باور نیس....





اما من فقط خاطراتم را نوشته بودم.


ترلان
ساعت13:34---2 ارديبهشت 1393
زیادی دوست داشتم!!!

میدانی اشتباه از کجاست؟؟؟

ازتونیست...!!!

هرجارنجیدم به روت نیاوردم لبخند زدنم... فکرکردی درد ندارم محکم تر زدی خنجرت را...!!
پاسخ:اره واقعن بعضیا لیاقت دوس داشتن ندارن


عشق2طرفه
ساعت17:45---1 ارديبهشت 1393
خیلی قشنگ بود ابجی ریحانه
پاسخ:مرسی داداش محمد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: