تو با من چه کردی؟!

تو با من چه کردی؟!

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

 خودکار خود را برداشته ام و میخواهم چند خطی از تو بنویسم

تویی که در روز خورشید و در شب ماه و ستاره ی منی...

تویی که مانند پرنده بال پرواز کردن به من دادی و مرا از قفس تنهاییم رها کردی

حال که تو را در کنارم می بینم،حس بی انتها بودن میکنم

حس پرواز در اوج آسمان ها را دارم،با تو هر روزم زیباتر از روز گذشته است

با تو گذر هر فصل برایم شیرین است مخصوصا پاییز...

اگر تو نباشی در کنارم عقربه های ساعت برایم نمی چرخد...

اگر هم بچرخد هر ثانیه اش برایم یک عمر میگذرد...

مرا دیوانه کرده هر لحظه بودن با تو،دیوانه شدم،دیوانه ی عشق تو...

وقتی به چشمانت مینگرم سرشار میشوم از جمله های زیبا برای تو...

تو با من چه کردی که دارم می نویسم با تمام وجودم از تو



نظرات شما عزیزان:

ehsanpishro
ساعت12:50---11 مهر 1393
سلام خیلی جالب بود
پاسخ:سلام :)


وارث
ساعت18:01---12 مرداد 1393

واقعا چیکار کرده
پاسخ: من و عاشق خودش کردهلبخند



ترلان
ساعت16:03---6 ارديبهشت 1393
داشتم به شباهت عطرها و آدمها فکر میکردم

هر کدام با بویی متفاوت

گرم، سرد، شیرین و تلخ

می گویند عطر را از فاصله دور که بزنی، بویش ماندگارتر است

راست گفته اند

آدمها را نیز از دور، دوست بداری، ماندنی ترند

گویی این روزها نزدیکی، لطف ماندن را کم میکند!!!
پاسخ:آدمها را نیز از دور، دوست بداری، ماندنی ترند" احسنت "


عشق2طرفه
ساعت17:58---4 ارديبهشت 1393
من از بازی نور در وادی بی قلب ظلمت ها نمی ترسم


من از حرف جدایی ها


مرگ آشنایی ها


من از میلاد تلخ بی وفایی ها می ترسم......
پاسخ:باید یاد بگیریم جلوی این دنیا کم نیاریم و از هیچی نترسیم چون ثابت شده از هر چی بترسی سرت میاد... :(


ترلان
ساعت14:27---4 ارديبهشت 1393

جاده لحظه به لحظه با من می آید





گویی کنجکاو است که برای دیدار چه کسی چنین بیتابم !!!
پاسخ:ب هیشکی نباید اجازه بدی کنجکاوی کنه چون منتظر اینه ک خنجر بزنه اونم از پشت سر



ترلان
ساعت13:33---2 ارديبهشت 1393
چ کسی میگویدمن هیچ ندارم؟؟؟.. من چیزهای باارزشی دارم..! حنجره ای برای بغض_چشمانی برای گریه_لبهایی برای سکوت_دستهایی برای خالی ماندن_ پاهایی برای نرفتن_شبهایی بی ستاره_ پنجرهای به سوی کوچه بن بست_و وجودی بی پاسخ!!..
پاسخ:خیلی قشنگ بود


عشق2طرفه
ساعت17:43---1 ارديبهشت 1393
می‌گویند یک روزی هست ..





که چرتکـه دست می‌گیرند و حساب و کتاب می‌کنند ...





و آن روز تـــو باید تــــاوان آن ‌چه ‌با من کردی را بدهی!





فقط نمی‌دانم ....





تاوان دادن آن موقع تـــو ، به چه درد من می‌خورد!؟!
پاسخ:اره واقعن هست ولی دیگه بدرد نمیخوره :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: