بمان

بمان

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

همین جا درون شعرهایم بمان

تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد…

به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛

من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها…

شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان..

تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم……

 



نظرات شما عزیزان:

ایمان
ساعت13:46---2 تير 1394
سلام . خیلی قشنگو عاشقانه . موفق باشید
پاسخ:ممنون دوست من


mohammad
ساعت12:10---16 خرداد 1394
گاهی پای کسی میمانی ....

که نه دیدی اش .... نه میشناسی اش .......

فقط حسش کرده ای .... تجمسمش کرده ای....

پشت هاله ای از نوشته های مجازی روی پیج مجازی اش ...

که هر روز میخوانی و در جوابش میگویی ....


hamidreza
ساعت10:28---7 ارديبهشت 1394
همیشه داشتن ” بهترین ها ” به آدم غرور خاصی میده
من مغرور ترینم ، چون تو بهترینی . . .


hamidreza
ساعت10:21---7 ارديبهشت 1394
وقتى به آسمان نگاه میکنم خوشحالم،چون به رغم فاصله ها بازم زیریک سقفیم

محمدازسراوان
ساعت18:30---10 فروردين 1394
سلام ریحانه جان وبلاگت خیلی خیلی قشنگ وقت گذاشتی روش باحال شده
پاسخ:سلام محمد خوبی ممنون :)


زینب
ساعت18:36---28 اسفند 1393


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:43---21 اسفند 1393
معلم در کلاس از حسن سئوال کرد که در آینده دوست دارد چکاره شود حسن جواب داد آقا دوست دارم خیلی پولدار باشم و یک زن انتخاب کنم و براش بهترین منزل در تهران و لوکس ترین ویلا در شمال وشیک ترین لباس ها وجواهرات و گران
ترین اتومبیل و بهترین امکانات زندگی را از هر لحاظ فراهم کنم ؟!معلم گفت بنشین و از اکبر پرسید تو دوست داری چکاره شوی؟او جواب داد آقا اجازه ؟ ما دوست داریم زن حسن بشویم ؟!


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:42---21 اسفند 1393
اوایل انقلاب همه خواننده ها

قیافه شون شبیه کفتربازا و راننده تریلی ها بود بجز

.
.

.
سیاوش قمیشی

لامصب از همون اول شبیه معلم فیزیک بود


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:41---21 اسفند 1393
میخوام واسه عید امسال یه لباس بخرم روشم بنویسم

به تو مربوط نیس کی درسم تموم میشه!!!
به تو مربوط نیس کی ازدواج میکنم!!!

والاااا بااین سوالای مسخرشون


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:11---18 اسفند 1393
امروز رفتم یه کیـسه خون دادم.
.
.
.
.
.
.
دو کیســـه خون بهم زدن تا به هوشـــ بیام

یارو گفـــت دیگه این ورا پیدات نشه عوضی^_^
پاسخ:خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: