حقیقت

حقیقت

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

Ben açık olsun doğruyu söylemek için söyledim,

ama o dedi ki ben tamamen kapalıdır

بهش گفتم حقیقت رو بگو تا روشن شم ؛ولى وقتى حقیقت رو گفت:
كلا خاموش شدم


نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت23:43---26 اسفند 1392
من مرده ام … به نسیم خاطره ای ، گاهی تکانی می خورم … همین

mehdee
ساعت1:02---22 اسفند 1392
dedim gerçeği söyle aydınlanayım

ama gerçeği söyleyince

hep sustum
پاسخ: :( خب چ کنم دیگه ... خوب ک بهش فکر کردم دیدم ن واقعن روشنم کرد واقعیت بود دیگه شاید تلخ بود ولی باید میپذیرفتم :((


عشق2طرفه
ساعت16:43---21 اسفند 1392
خیلی وقتا حقیقت تلخه همون بهتر که ندونی والاا
پاسخ:کاشکی تلخ بود سایلنتم کرد :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: