این روزها

این روزها

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

این روزها دورم اما نزدیک نزدیکم ، ساکت اما پر از حرفم ، آرام اما غوغایی ست درونم …
نشسته و میشمارم روزهای رفته و روزهای در پیش رو را و اینکه چه صبور است این دل !!
نمی دانم چه اصراری دارد در زنده نگه داشتن تمامشان!
نمی دانم ...
آرامم میکند تنها، قدم های تنهایی اما با یادی از گذشته ها
و صدایی که میخواند و نگاهی رو به آسمان
نگاه میکنم این روزها … این روزها همه چیز را نگاه میکنم ... حتــــــی او را !


نظرات شما عزیزان:

وارث
ساعت20:16---9 شهريور 1393

این روزها اون روزها همه روزها
پاسخ:

این روزها دلم از بی مهری آدما ب درد اومده



مصطفی احمدی
ساعت9:26---14 خرداد 1393
سلام

فکر کنم هنوز وقت نکردی عکس ها رو عوض کنی

واسم دعاکن اصلآ معلوم نیست تهران قبول بشم یانه
پاسخ:سلام ن هنوز وقت نکردم ان شالله قبول میشی تلاش کن :)


ترلان
ساعت2:58---27 ارديبهشت 1393
دیروز که بودم هیچ کس قلبم را نمیخواست!

امروز که نیستم..........

قلبم را میطلبی!!!!!!!

عجب دنیاااااااای نامردی!!!!!!
پاسخ: عجب !


ترلان
ساعت1:51---27 ارديبهشت 1393
کنار پنجره ی تنهاییم
میان هاله ای از غم
بین پیچک های کنار نرده
ته نشین شده ام
باشه قبول....
رابطه ها مجازی شدن..
ولی.. ولی دردها که همچنان حقیقی اند........!


عشق2طرفه
ساعت22:48---13 ارديبهشت 1393
قشنگ بود ابجی ریحانه
پاسخ:ممنون محمد :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: