مهربانم

مهربانم

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

مهربانم ،

بهانه های گاه و بیگاه مرا به دل نگیر ؛

از دلتنگیست ؛

آنچه پس از دقایق دوری ، در صدایم میشنوی دلخوری نیست...

تمام حجم دلتنگیهای دنیاست

وقتی حضورت کم می شود ،در دلم محو نمی شوی ،

ته نشین می شوی،

و با هر تلاطمت جاری می شوی در من..

نمی دانم این روزها چرا انقدر بی طاقت شده ام،

حسود شده ام،

تو  را همیشه می خواهم؛

تو را فقط برای خودم می خواهم؛

دل نوشته هایم را مجازات مکن !

دلم نوشته است !

میدانی که عزیزم ، دل دیوانه است ، تکلیفی بر او نیست !

دلم بازی میکند با کلمات، با دستهایم، با حرفها !

تا آخر این طور به پایان برساند .

♥ ღ دوســـتت دارم ღ ♥   

 



نظرات شما عزیزان:

وارث
ساعت20:15---9 شهريور 1393

پاسخ:خودت گلی گل واسه چی بود


ترلان
ساعت16:23---13 تير 1393
به ۳۰ تا از شماره های موبایلم اس ام اس زدم
سلام خوبی؟
من گوشیمو عوض کردم شمارت پاک شده ،
میشه یه میس بندازی شماره ات رو سیو کنم ؟
تا الان ۲۷ میس کال دارم :|
ببینید با چه شتر مرغ هایی من دوستم !
پاسخ:هههههه


ترلان
ساعت14:02---26 خرداد 1393
گنجشکانی که رد تو را دیروز،

درخت به درخت و خیابان به خیابان،

دنبــال کرده اند … خــدا میدانــد چه دیده اند،

که دیــگر جیکشــان درنمیـــآید !!


عشق2طرفه
ساعت9:00---26 خرداد 1393
ﺑﻮﺩﻥ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﺪﯾﻢ..
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﻮﺩ، ﻧﻪ ﺗﻠﻔﻦ
ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻮﺩ
ﺭﻭﺑﺮﻭ… ﭼﺸﻢ ﺩﺭ ﭼﺸﻢ،
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺧﻠﻮﺹ
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ…
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺳﺎﺩﮔﯽ…
پاسخ:خیلی قشنگ بود :)


عشق2طرفه
ساعت11:21---22 خرداد 1393

گاهی فرار میکنم از فکر کردن به تو. . .

مثل رد کردن اهنگی که خیلی دوستش دارم. .

پاسخ:وااااا محممممممد یعنی چی!!!!


عشق2طرفه
ساعت20:27---18 خرداد 1393
زَن یعنی من !!!

كه عشوه هایم دود میكند...

اُبُهت مردانـــــه ات را...
پاسخ: :-)


ali
ساعت14:56---14 خرداد 1393




شعر از خودمه



........................................................ ..........



اونی که مخاطب خاص بود ...........



کلی رکو راس بود ..........



واسه ما آس بود ..............



چرا منو ول کرد رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



........................................................ ..........



اونی که تو چشماش برق داشت ..........



با بقیه فرق داشت ...........



هر حرفی میزد حق داشت ............



چرا منو ول کرد رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از وبلاگ :: پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
پاسخ:ممنون شعر قشنگی بود :)


عشق2طرفه
ساعت18:48---12 خرداد 1393
چند بـــــــار دیگر تكرار شـــــــود

رفتنهـــــــای بی خبـــــــر

تـــــــا باورمان شـــــــود

بی خبـــــــر می رود

انكه مـــــــاندنی نیست...


ترلان
ساعت6:37---9 خرداد 1393
به بعضیام باید گفت :



ای کاش شعورتم مثل لیست دوستات

هر روز بهش اضافه میشد
پاسخ:جااااااان !!!!


عشق2طرفه
ساعت17:46---8 خرداد 1393
زندگی یعنی ناخواسته به دنیا امدن

مخفیانه گریستن

دیوانه وار عشق ورزیدن

وعاقبت...

در حسرت انچه دلت میخواهدو منطق نمیپزیرد سوختن...


ali
ساعت11:10---8 خرداد 1393
تک درختم سوخت بگذار جنگل بسوزد ......

به منم سر بزن

تو نظرسنجی وبلاگمم شرکت کن

نظرم بده
پاسخ:ممنون ک اومدی علی اقا حتما سر میزنم :)


کوروش
ساعت9:08---8 خرداد 1393
کوروشم سایت عالییییییییییییییه من که خیلی دوستش دارم بروزش کن لطفا چون از مطالبش خوشم میاد بایییییییییییی


پاسخ:ممنون کوروش عزیز چشم حتما


عشق2طرفه
ساعت19:19---7 خرداد 1393

حسادت
خساست
اسمشو هرچی میخوای بذار
اما آغوش ♥تو♥...
وجودت...
دستات...
فقط مال منه...
فقط مال من...
هیچکس نمیتونه تورو از من بگیره...
هیچکس...
پاسخ:خیلی قشنگ بود لبخند مرسی



ترلان
ساعت10:03---7 خرداد 1393

رابطه ای که ...

بیشتر از شادی بهت غصه بده ...

هـــــمون بهـــتر که تموم بشه .
پاسخ:اره واقعن موافقم لبخند



ترلان
ساعت8:01---3 خرداد 1393
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﻣﺮﺍ ﻫﻤﺪﻡ ﻏﻢ ﻭ ﻏﺼﻪ ﮐﺮﺩ
ﻣﺮﺍ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﯼ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﯾﮏ ﺑﻮﺳﻪ ﮐﺮﺩ
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺧﺎﻃﺮﻩ شد
ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻮﺳﻪ ﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺁﺭﺯﻭﯾﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺷﺪ
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﻣﺮﺍ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺎ ﺭﻭﯾﺎﯾﺶ ﺗﻨﻬﺎ ﮔﺬﺍﺷﺖ
ﻫﺮ ﺷﺒﻢ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺣﺴﺮﺕ ﻓﺮﺩﺍ ﮔﺬﺍﺷﺖ
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﻏﺮﺑﺖ ﺁﺷﻨﺎ ﮐﺮﺩ
ﺣﺎﻝ ﻣﻦ ﻣﺎﻧﺪﻩ ‌ ﺍﻡ ﻭ ﻋﺸﻖ ﻭ ﮐﻮﻟﻪ ﺑﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ


وارث
ساعت22:03---31 ارديبهشت 1393
آهنگشو دوس میدارم
پاسخ:عه خب حالا گریه نکن :( منم دوسش میدارم


ممدی
ساعت8:58---27 ارديبهشت 1393
چرا نیستی ریحانه جان
پاسخ:سلام مسافرت بودم محمد جان


عشق2طرفه
ساعت8:57---27 ارديبهشت 1393
هر چند این روزها دیگر نمی توان از دل شکسته سخن گفت،







چرا که گوش شنوایی نیست .







باید قاصدک دل را به دست نسیم بازیگوش سپرد







و سوختن و ساختن پیش گرفت و تن به سرنوشت سپرد .







شاید خود مرهمی باشد بر روی زخمهای روزگار

.....





سلام ابجی ریحانه خوبی؟نیستی؟
پاسخ:سلام ممنون محمد عزیز ک بهم سر زدی خوبم :)


ترلان
ساعت3:01---27 ارديبهشت 1393
نمیفهمم!

خودم هم حال خودم را نمی فهمم...!

گاهی قند در دلم آب میشود و روحم رو به آسمان ها پر میکشد!

گاهی تنها دلم اتاقی میخواهد تاریک و سوت و کور...

که بشینم گوشه کنارش و ثانیه به ثانیه او را هم آغوش شوم...

{دل کوچکم}! آرام باش...
پاسخ: :(


ترلان
ساعت1:47---27 ارديبهشت 1393
چقدر دورتر از احســـآسـم ایستاده ای


آنجا که تــو ایستاده ای


صدای مرا هم نمی شنوی


چه برسد به دلـــتنـگـی ...!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: