سهم دل من

سهم دل من

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

امروز
باز فکر نبودنت
سکوت چشم هایم را شکست
و من در پس دانه های اشک
با حسرت تو را جستجو کردم
آیا این انصاف است ؟
که پس از این همه عاشقی
بی تو بودن
سهم دل من باشد ؟
آیا این عادلانه است ؟
که از این همه روز و ماه و سال
حتی یک لحظه اش را
به کام من نباشی !
خسته تر از همیشه
آرزویم بودن توست !
نه برای خودم !
برای شعر هایم !
که اگر یک روز خواستم
از بودن تو بنویسم
بدانم بودنت چه رنگیست
چه طعمیست
بی وفا تر از همیشه ای !
که دیگر به خوابم هم کم می آیی !

میمیرم از این رشک
که شاید
به خواب کسی میروی!
از تو به که شکایت کنم؟
که سالهاست جا خوش کرده ای
در این خلوتکده ی دلم
اما….
تو را قسم به عشق
یکبار
فقط یکبار
دوستت دارم را
به من
در خواب بگو
ومن بی وفاترین باشم
اگر از آن خواب
برخیزم !

 

 

 

 

http://pichak.net/themes/32/09/image/pichak.jpg



نظرات شما عزیزان:

وارث
ساعت20:15---9 شهريور 1393

تو خواب
پاسخ:

عه نخند چ لوسه این ک میگه تو خواب فقط تو شعراس من ک ترجیح میدم همه چی تو بیداری واسم اتفاق بیفته

اون موقع است ک زندگی قشنگ میشه 

 



ترلان
ساعت16:22---13 تير 1393
دمپایی ابری هم میتونست تن تاک باشه ولی خستس…
میفهمی خسته !


عشق2طرفه
ساعت11:54---7 تير 1393
یادم باشد یاد بگیرم،

گاهی نباید ناز کشید،

نباید انتظار کشید ،

آه کشید ،

درد کشید ،

فریاد کشید...!

فقط باید دست کشید....
پاسخ: ary ghashang bod misi :)


atefeh
ساعت10:35---27 خرداد 1393


دیـــــگر نه اشـــک هایم را خواهـــــــی دیــــد...

و نــه التمـــــــــــاس هایم را...

و نــه احساسات این دل لعنتــــــی را...

به جای آن احســــاس پاک که کشتـــــــــــی....

درختــــــــــی از غرور کاشتم

پاسخ:عه چرا اخه !گریه



ترلان
ساعت14:01---26 خرداد 1393
میدانستم زندگی بی تو سخت است
اما عادت کردم بی تو باشم
حتی بی قلب دوستت داشته باشم…
و هنوز انگار در اعماق قلبم و در تاریکی محض چیزی به نام امید سوسو میزند…
پاسخ:ختی بی قلب دوستت دارم :)


عشق2طرفه
ساعت8:59---26 خرداد 1393
بهترین آدم های زندگی،
همان هایی هستند که وقتی
کنارشان می نشینی
چای ات سرد می شود و دلت گرم…
و تــــو از همانهایی
پاسخ:مرررررررسی داداش عزیز لاااایک و خود تو هم از آنهایی :)


atefeh
ساعت12:45---25 خرداد 1393
بـآωـ بـﮧ یـﮧ ωـِریـآҐ گُفتـ :

פـפּصِلـﮧ جَمع פ تَفریقــ نـَבارҐ

یـﮧ ضَــربــ {פֿَرابتَــــҐ

פآ(آ برפּ تـפּ اפּنجاتـ عَرפּωـے بگیر
پاسخ:ممنون عاطفه جون :)


ميثم
ساعت9:40---24 خرداد 1393
سلام اجي وب خوشكلي داري
موفق باشي
خوشحال ميشم به من هم سر بزني
پاسخ:سلام میثم عزیز ممنونم همچنین حتما سر میزنم :)


عشق2طرفه
ساعت9:31---24 خرداد 1393

براش بنویس دوستت دارم آخه می دونی آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفاشونو از یاد



می برن ولی یه نوشته , به این سادگیا پاک شدنی نیست . گرچه پاره کردن یک کاغذ از



شکستن یک قلب هم ساده تره ولی تو بنویس .. تو ... بنویس
پاسخ:خیــــــــــــلی قشنگ بود عالی ممنون عاره دوسش میدارم یکی چون 1 تک  لبخند



عشق2طرفه
ساعت11:20---22 خرداد 1393


دور نرو

بیا کنار دلم

من غیر از اینها که

مینویسم!

نوازش هم بلدم!...

پاسخ: لبخندآرام



عشق2طرفه
ساعت9:08---21 خرداد 1393
برای دوست داشتنت محتاج دیدنت نیستم...
اگر چه نگاهت آرامم می کند
محتاج سخن گفتن با تو نیستم

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند
محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم

اگر چه برای تکیه کردن ،
شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!


دوست دارم،نگاهت کنم ...

صدایت را بشنوم...

به تو تکیه کنم


دوست دارم بدانی ،حتی اگر کنارم نباشی ...
باز هم ،نگاهت می کنم ...
صدایت را می شنوم ...

به تو تکیه می کنم
همیشه با منی ،و همیشه با تو هستم،
هر جا که باشی...



ابجی ریحانه پستت خیلی عالی بود و همچنین غمگین دلم گرفت
پاسخ:خیلی قشنگ بود ممنون عزیزی داداش :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: