من پای دلدادگی ام ایستاده ام

من پای دلدادگی ام ایستاده ام

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

می دانی ؟
پایِ دلدادگی که می رسد
باید بگویی
هرچه بادا باد
و پایِ تمامِ خواستنت به ایستی
باید گوش و چشمت را ببندی
و تنها
- او -
دیدنی شود ..
باید آنقدر مردانه پایِ دوستت دارم گفتن هایت بی ایستی
که هیچکس نفهمد
پشتِ این همه یک دندگی
یک دختر است با تمام ظرافت هایِ زنانه اش ..
باید آنقدر عاشقانه چشم بدوزی
که هیچکس نفهمد
پشتِ این نگاهِ مهربان یک مرد است
با تمام سر سختی هایش
وقتی - ما – می شوید
کوه شوید
پشتِ هم
پا به پایِ هم ..
و نگذارید هر بی سر و پایی
خاطرِ خاطرخواهیتان را
در هم بریزد ..
.
حالا همه ی این ها را گفتم
تا رو به رویِ چشمانِ همه
بگویم
من پایِ دلدادگی ام ایستاده ام
پایِ آغوشِ نیامده ات
پایِ بغض ها و خستگی هایت
من پایِ
تو
ایستاده ام ..



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت13:35---1 مهر 1393
خوش بحال فرهاد . . .

تنها غم زندگیش شیرین بود . . .
پاسخ:اوهوم :(


OM!D
ساعت13:59---15 شهريور 1393
سلام ممنون از مطالب خوبت امید وارم همیشه موفق باشی
پاسخ:سلام خواهش میکنم ممنون همچنین شما


tnt
ساعت13:12---15 شهريور 1393

کمی عشق از تلاقی نگاهم با نگاهت در چشمانمان جا خوش کرد
بعد از آن هرچه شد
چه خوب ...
چه بد ...
چه خنده دار ...
چه اشک بار ....
همه اش تقصیر آن یک ذره عشق بود...
========
ممنون از حضور گرمتان
پاسخ:خواهش میکنم ممنونم ک اومدی دوست عزیز

خیلی قشنگ بود



وارث
ساعت19:58---9 شهريور 1393

پای کی ایستادی
پاسخ: یعنی کی میتونی باشه این وقت شب این نونوی خوشبخت اعتماد ب سقف و داشتی وارث



محمد
ساعت16:46---7 شهريور 1393
باید بگی هرچی بادا باد
پاسخ: نمیدونم شاید ولی باز من پای دلدادگی ام ایستاده ام


هه لبه ست
ساعت10:03---27 مرداد 1393
بازم زیبا
پاسخ:ممنونم دوست عزیز


ترلان
ساعت13:10---26 مرداد 1393
همــــه ماهــــــر شــــده انـــد..!

یــــــک نفــــر هزاران نفـــر را بــا هــــم دوســـت دارد !

امــــــــا مــــن …

نـــــاشیـــــــانـــــه

به یـــــک نفـــــــر دل میــــبــــنـــــــدم

هـــــــــزاران بــــــــار ...


ترلان
ساعت22:11---21 مرداد 1393
بهم میگن سکوت کن ،حرف نزن.



اره اینجا جاییه که هر چی بگی اون دنیا علیهت استفاده میشه



.............تو محکوم به سکوتی..............



چقدر زیباست میان اشک ریختن هایت سکوتت را افطار کنی



سکوت چشمانت را زیبا تر می کند



بگذار با سکوتت معصومیت لبانت باقی بماند



...............سکوتم را می خواهند نه خودم را................


پاسخ:اره اینجا جاییه که هر چی بگی اون دنیا علیهت استفاده میشه عجب حرفی بودا لاااایک


atefeh
ساعت8:52---19 مرداد 1393

رفت ...

نفرينش نميكنم

همين كه ديگر كسي اندازه من

دوستش ندارد برايش كافيست . . . . .

پاسخ:لبخند اوهوم



ترلان
ساعت22:04---14 مرداد 1393
آهای کافه چی ! از ما که گذشت ... .

اما اگر بازهم کسی تنها به اینجا آمد از او نپرس : چه میل داری؟

تلخ ترین قهوه دنیا را برایش بریز !

آدم های تنها ؛ مزاجشان به تلخی عادت دارد ...


عشق2طرفه
ساعت20:18---8 مرداد 1393
گاهی نیاز داری



به یک رفیق بی منت،



که ترو فقط واسه خودت بخواد



که وقتی تو اوج تنهایی هستی،



با چشماش بهت بگه:



هستم تا تهش....
پاسخ: اره واقعن


عشق2طرفه
ساعت10:24---4 مرداد 1393
از شب پرسیدم چه بنویسم برای کسی که دوستم دارد؟

گفت : بگیر بخواب بابا کی تورو دوست داره آخه ؟

هیچی دیگه همون یه ذره امیدمونم نا امید شد
پاسخ:خخخخخخخ راس گفت خو :)


شمیم
ساعت11:54---3 مرداد 1393
خدایا؟؟؟اجازه؟؟؟؟میشه من برگو بدم؟؟؟میدونم وقت هست...ولی من دیگه خسته شدم....وبلاگت فوق العاده است گلم..
پاسخ:ممنون دوست عزیز :)


ترلان
ساعت21:42---25 تير 1393


سیگارت را پشت دست من خاموش کن

بگذار این داغ نشانی باشد

برای دیگر دل نبستن ها


وارثـــــــــــــــ
ساعت20:51---22 تير 1393
شنیدیم٬ میگن

، وقتی یه دختر بخاطر یه پسر اشک میریزه
... یعنی واقعن دوسش داره

، اما ....وقتی یه پسر بخاطر یه دختر اشک بریزه

....یعنی دیگه هیچوقت نمیتونه کسیو مثل اون دوست داشته باشه


نگار
ساعت12:26---21 تير 1393
درد دارد به خاطر کسی که با نسیمی میرود


خودت را به طوفان بزنی !
خیلی پست قشنگی بود
پاسخ:manon negar jan


shayan
ساعت12:23---21 تير 1393
در کنار ساحل دریای غم


قایقی میسازم از دلواپسی


بر دو سوی پرچمش خواهم نوشت


یک مسافر از دیار بی کسی


sahar
ساعت12:20---21 تير 1393
سخت است بغض داشته باشی


و بغضت را هیچ آهنگی نشکند جز صدای کسی که دوسش داری !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: