همیشه منتظرت هستم

همیشه منتظرت هستم

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

همیشه منتظرت هستم
خیال می کنم پشت در ایستاده ای و در میزنی
اینقدر این در کهنه را باز و بسته کرده ام که لولایش شکسته است
لولای شکسته در را عوض میکنم
انگار کسی در میزند
در را باز می کنم و در خیالم تو را می بینم که پشت در ایستاده ای
می گویم :
خوش آمدی
ولی تو نیستی
پشت در تنهاییست
در را می بندم و باز دوباره باز میکنم
ولی هنوز هم نیستی
اینقدر باز میکنم و می بندم که لولای در دوباره می شکند
کاش می آمدی
می دانم چشم خسته ام بسته خواهد شد
قلب خسته ام خواهد ایستاد
ولی تو نخواهی آمد
ای جان
ای جان
ای جانم
تا آخر عمر فقط همین خواهد بود
من و در و لولای شکسته
و حسرت دیدار تو
فقط همین

این پست و واسه کسی میزارم ک نمیتونم بگم چقدر برام عزیز و دوسش میدارم :(

میخوام بدونی ک هیچوقت فراموشت نمیکنم خیلی دوستت دارم و همیشه منتظرت هستم



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:29---18 آبان 1393
" تــــــــــو " !!

همــانــے ڪـہ همــیـشـہ

" בوســتـش בارم "

همــانـے ڪـہ تــا غــصـّـہ ام مے گیــرב ســر و ڪلّـــہ اش پــیــدا مے شوב

و تــا مــرا نـخنـבانـב בســﭞ بـرבار نمے شوב

هـمـانے ڪـہ همــیــشـہ پـــُـر اسـﭞ از

شـور و شـاבے و زنـבگے ...

" تــــــ♥ــــو "

همیشه هــمــانے ....


ترلان
ساعت13:33---1 مهر 1393
خدایا مرا ببخش

یا او یا هیچکس

اگر با دیگری برود

به دیگریهایت خیانت میکنم...
پاسخ:اره اجی یا او یا هیچکس ولی اگرم نباشه خیانت هرگز اجی گلم


وارث
ساعت19:21---22 شهريور 1393

.

به چشمهایم زل زدی و گفتی :

با هم درستش می کنیم …

با هم … !

چه لذتی دارد این با هم … !

حتی اگر با هم هیچ چیزی هم درست نشود
پاسخ:نمیدونم



محمد حسن
ساعت10:07---19 شهريور 1393
سلام وبلاگ خوبی دارین موفق باشید
پاسخ:ممنونم دوست عزیز :)


atefeh.alireza
ساعت12:35---15 شهريور 1393
سلام وبت عالی بود به منم سر بزن نظرم بده
پاسخ: سلام ممنونم حتما


کیان
ساعت11:29---15 شهريور 1393

بووووووووووووس . لاااااااااااااااایک
پاسخ:

  لطف داری داداش



کیان
ساعت17:05---14 شهريور 1393
فدایی داری
پاسخ:مرررررررسی


کیان
ساعت17:04---14 شهريور 1393
سلام به اسم قشنگ خودم . خوبی ؟؟؟ وبتو خوب دقت نکردم دفه قبلی خیلی زیباست . لایک
پاسخ:سلام ممنوووون شکر خدا خوبم تو چ طوری داداش :)


atefeh
ساعت10:36---10 شهريور 1393
☜ از
✖مــــن ✖
بـــه
✖تــــو ✖

↺ از تــــو ↔ بـــه هـــر کـــه دوســــت دارى

هیچـــــگاه ◣ وقــــف ◢ بـــی وقفـــه هــــاى دیگــــرى

مبـــــاش کــــه اشتبـــــاه تعبیــــر میشـــــوى ☞


وارث
ساعت19:56---9 شهريور 1393

پاسخ: عه چرا داری گریه میکنی چرا بغض کردی


محمد
ساعت16:44---7 شهريور 1393
خوبه ک به یادشی!
پاسخ: اره خوبه من ک همیشه ب یادشم ولی کی چ میدونه اینا فاصله هاس ک آتیش تو دل آدما میزنه


DOKHI_BALA
ساعت14:51---6 شهريور 1393
چه وبت خوشمله
اینم ادرس چت رومه http://betichat.ir
پاسخ:ممنون عزیزم حتما میام و بهت سر میزنم :)


محمد 344
ساعت10:49---29 مرداد 1393
لایـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــک
داریــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــد
پاسخ:ممنوووون ک اومدی محمد :)


amirhossein
ساعت22:57---28 مرداد 1393
خَستــــه ام….!

. . امــــا تَحمـُـــل مـی کُنــم… خُــــدایـــا روزِگـــارت با من و احساسم بـَــد

تـــا

کـــرد…!
پاسخ:سلااام امیرحسین خوبی چی شده چرا گفته بودی میخوای بری


ترلان
ساعت13:11---26 مرداد 1393
کتاب سرنوشت برای هرکسی چیزی نوشت



نوبت به ماکه رسیدقلم افتاد...



دیگرهیچ ننوشت!



خط تیره گذاشت وگفت:



توباش اسیرسرنوشت...


ترلان
ساعت13:09---26 مرداد 1393
از چ بنویسم؟؟؟!!!

ازقلبی ک مرانخواست؟!

یاقلبی ک اورا خواست؟!

ازدلم ک شکست؟!

یا از نگاه غریبه اش ک با غریبه آشنا شد؟!

شاید هم گناه ب گردن چشمان او باشد!

ک هیچ ندید مرا!یا ندیده گرفت مرا
پاسخ: رفتیّ و باز دلهره آمد مرا گرفت احساسِ یک جوان مجرّد مرا گرفت


محمد 344
ساعت12:19---23 مرداد 1393
دمتون گرم وبلاگ زیبایی دارین
پاسخ:ممنونم مرسی چشم بهتون سر میزنم


m
ساعت5:11---23 مرداد 1393

ﻓــﮏ ﮐﻨﻢ ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸـﺪﻩ ﯼ من ﺑﯿـﻦ ﻫﻤـــﻪ ﺗﻘﺴﯿـــﻢ شده !

به ﻫـــﺮﮐـﯽ ﻣﯿﺮﺳــﻢ ﯾـﻪ ﺣﺴــﯽ ﺑﻬــﺶ ﺩﺍﺭﻡ
پاسخ:ن دلت دروازه شده بنده ی خدا خودت خبر نداری هههههه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: