مخاطب خاص

مخاطب خاص

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

ب سلامتیه مخاطب خـــــاص



نظرات شما عزیزان:

❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:54---6 آذر 1393

میگن هر چی از دوست رسد نیکوست !
پس چرا هر چی از تو میرسه
خاطره . . .
نگاه . . .
لبخند . . .
یاد . . .
ویران کننده است !
منو داغون میکنه !؟
پاسخ:.



عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:06---18 آبان 1393
قــرارمـان..
فقـط ..
یـک "مــانیــتورِ” کـوچـک بـــود !
امّــا ..
اکنــون ..
قلبـــم را ببـین..
که بــا هــر”آف” شدنــت ..
چــگونـه ..
بـیقــرارِ "آمــدنــت” مـی شـــود !


عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:59---5 آبان 1393
تــو هم تلخ بودی

تلــــخ درست مثل قطره های فلج اطفالی

که در کودکی به خوردم می دادند

غافل از اینکه این بار تلخی تــــو دلم را فلــــج کرد....


عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:58---5 آبان 1393
چه زود می گذرد...

روز های عمرم را می گویم...

و من نشسته ام...

به بازی های سرنوشت نگاه می کنم ...

که مرا اسیر خود کرده...

گاهی لبخد بر لبانم می آید...

و گاه اشک را از چشمانم جاری می کند...

من در این روزگار همچون عروسک خیمه شب بازی بیش نبودم...

اما این دنیا......

هر چه خواست کرد...


عشق2طرفه(محمد)
ساعت7:57---27 مهر 1393
بیا بیدار و بی تابم، دلم آغوش میخواهد
مرا محصور کن در خود، تنم تن پوش میخواهد
ببین دستان سردم را، بپرس احوال قلبم را
ببوس امشب لبانم را، که او هم نوش میخواهد
نگاهی کن به چشمانم، بکش دستی به موهایم
فدای شانه های تو، سر من دوش میخواهد

دلـــمـــ آغــــــوشــــ ميـــخـواهد ...


عشق2طرفه(محمد)
ساعت18:32---23 مهر 1393
ﺑﻌﻀﮯ ﻫﺎ ﺭُﻭ ﺑﺎﯾَﺪ ﺍَﺯ ﺗﻮ ﺭُﻭﯾﺎﺕْ ﺑــِڪِﺸﮯ ﺑﯿﺮﻭﻥْ


ﻣُﺤڪَﻢْ ﺑَﻐَﻠِﺶْ ڪُﻨﮯ،


ﺑَﻌﺪ ﺁﺭﻭﻡ ﺩَﺭِ ﮔﻮﺷِﺶ ﺑــِﮕﮯ:


ﺁﺧِــﮧ ﺗُﻮ ﭼــِﺮﺍ ﻭﺍﻗِﻌﮯ ﻧﯿﺴﺘﮯ ﻻﻣَّﺼَﺒـْ ..


عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:38---12 مهر 1393
بـزرگ که میشــــوی ؛ غصـه هایت زودتـر از خـودت قـد می کشــند ، درد هـایت نــیز ! غــافل از آنکه لبخــندهـایت را ، در آلبــوم کـودکــی ات جــا گــذاشتــی
پاسخ:اوهوم :(بدبختیش میدونی کجاس تو کودکییم خنده ای نبوده ک جا مونده باشه


عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:23---12 مهر 1393

صـدایــت میکنم هــــ ــر ــشبـــــــــ ،

..تـــــــو هـم امشب صـدایــم کنـــــــ .. تــــــ ـو مغروری !!

غـرورتــــــــــ را فقط یـکــــــــ شبـــــــــــ !! فـدایــــــم کنــــــــــــــــــــــــ ...


پاسخ:الهــــی  عجب چیزی بودا lollipopsmiley



ترلان
ساعت13:31---1 مهر 1393

خدایا ...

فقط امشب

به حال من خدایی کن !!!
پاسخ:الهـــــی  



ترلان
ساعت13:31---1 مهر 1393

بسلامتی عشق ابجی جونم
پاسخ:

  ممنون اجی جون 



حامد
ساعت22:42---30 شهريور 1393

سلام
از اینکه جواب کامنتمو دادی ممنونم
خوشهال شدم فهمیدم با من قهر نیستی
ممنون

پاسخ:خواهش میکنم

ن بابا قهر چیه



وارثــــــــ
ساعت16:19---29 شهريور 1393

دیوونه

پاسخ:



atefeh
ساعت12:25---29 شهريور 1393

مــتـــاســـفم•○°
دلـ��ــم°•○
هــیــچـکــس ➖دلتنگت➖ نـیــســت��
پاسخ:

الهـــــی     lollipopsmiley

من خودم دوست میدارم اجی



atefeh
ساعت12:25---29 شهريور 1393
یه وقتایی باید رفت…!
اونم با پای خودت…!
باید جاتُ تو زندگی بعضی ها خالی کنی…!
درسته تو شلوغیاشون متوجه نمیشن چی میشه…!
ولی بدون…
یه روزی…
یه جایی…
بد جوری یادت می افتن که دیگه خیلی دیر شده خیلی…

پاسخ:اره دیگه yes4



عشق2طرفه(محمد)
ساعت19:30---28 شهريور 1393
مهربانیت را با دلم پیوند زدم



تا از تو دور بودن را احساس



نکنم اما باز هم دلتنگم....
پاسخ: دلتنگی مثل کوفتگی تصادفه اولش بدنت گرمه حالیت نیست ولی یه دفعه دردش شروع میشه و تازه می فهمی چی به سرت اومده....


عشق2طرفه(محمد)
ساعت19:28---28 شهريور 1393

خـوشبختـی یعنـی



واسـه کسـی کـه بـرات مهمــــه



مهــم بـاشـی



فقـط همیــن!
پاسخ:دقیقأ



عشق2طرفه(محمد)
ساعت19:17---28 شهريور 1393

هی رفیق!میدانی ازکجای زندگی بیشتر خسته ام..... انجایی که وسط خنده هایم یکباره بغض میکنم..... واین بغض شده همراه همیشگیم....!
پاسخ:الهــــــــــــــی

ان شالله هیچ غمی نداشته باشی



بانو و محمدرضا
ساعت9:36---27 شهريور 1393
ﺑـَﻌﻀـﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﺎ ﻋﯿﻦ ﺑـﺎﺭﻭﻥ ﻣـﯽ ﻣـﻮﻧﻦ
ﺍﻭﻟﺶ ﮐـﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﻬﺖ ﻃﺮﺍﻭﺕ ﻣﯿﺪﻥ ﺷﺎﺩﯼ ﻣﯿﺪﻥ
ﻭﻟﯽ ﺁﺧﺮﺵ …
ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﺑﺎ ﮔِﻞ ﻭ ﺷﻞ ﯾﮑﯿﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻣﯿﺮﻥ
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺻﻔﺖ ﺑﺎﺵ
ﺗﻮ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﺧﺎﮐﯽ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﮔِﻞ ﺑﺸﯽ …!


عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:04---23 شهريور 1393

خخخخخخخ ادمکات توو حلقم
پاسخ: خخخخ



عشق2طرفه(محمد)
ساعت10:56---23 شهريور 1393

واااوو عجبـ عکسیــ خوشـ بحالـ مخاطبـ خاصتـ

راستیـ مرسیـ کهـ بهمـ سر میزنیـ ابجیـ ریحانهـ
پاسخ:

اره خوش بحالش میشه

خواهش میشه داداش محمد ممنونم ک تو هم اومدی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: