چقد دردناکه

چقد دردناکه

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

چقد دردناکه که  ازش خبر نداشته باشی

جواب اس ام اس تو نده

چند ساعت نگرانش باشی

بعد با یک خط غریبه بهش زنگ بزنی و با دومین بوق گوشی رو برداره

اونوقته که میفهمی دیگه دوستت نداره    اونوقت باید تنهاش بذاری رفیق



نظرات شما عزیزان:

❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت11:31---16 آذر 1393
ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﺍﮔﻪ ﺑﻪ ﻋﺒﺎﺱ ﻗﺎﺩﺭﯼ ﻭ ﺟﻮﺍﺩ ﯾﺴﺎﺭﯼ ﻣﺠﻮّﺯ
ﮐﻨﺴﺮﺕ ﺑﺪﻥ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺶ ﻣﯿﺎﺩ ﭼﯿﻪ؟ !
.
.
.
.
.
.
ﻣﺸﮑﻞ ﺟﺎﭘﺎﺭﮎ ، ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ﺟﺎﭘﺎﺭﮎ !
.
.
ﭼﻮﻥ ﺍﮐﺜﺮﺍ ﺑﺎ ﺗﺮﯾﻠﯽ ﻭ 18 ﭼﺮﺥ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻭﺍﻟﺒﺘﻪ
ﭼﻨﺪﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻣﯿﻨﯽ ﺑﻮﺱ ﻫﻢﻣﯿﺎﺩ
پاسخ:هههههه


mehdee
ساعت18:09---7 آذر 1393

مدادرنگیها با تمام وجود رنگ آمیزی کردند
غافل از اینکه کاغذ رنگیشان سیاه و سفید چاپ خواهد شد

پاسخ:مهدیییییییییی

فکر نمیکردم بیای  ممنون ک اومدی بازم بیا



ناشناس
ساعت16:52---7 آذر 1393

وبلاگت تو حلقم خیلی عالیه
پاسخ:ممنون دوست ناشناس



❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:53---6 آذر 1393

از من خواست حلالش کنم !
همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود !
پاسخ:



AmirHossein
ساعت20:33---30 آبان 1393
کلاغ پر ؟!!!!!!!

نه ... کلاغ را بگذاریم برای اخر

نگاهت پر

خاطراتت هم پر

صدایت هم پر

کلاغ پر ؟؟؟؟

نه کلاغ را بگذاریم برای اخر

جوانیم پر

خاطراتم پر

من هم ... پر

حالا تو مانده ای و کلاغی که

هیچ وقت به خانه اش نرسید

دیگه

نه بحث میکنم

نه توضیح میخوام

نه توضیح میدم
پاسخ:عجب:)

عشق2طرفه(محمد)
ساعت7:45---28 آبان 1393
شاعر شعر حقایق نیستی / مثل من مجنون عاشق نیستی

من همیشه دوستت دارم ولی / این توئی که مثل سابق نیستی......
پاسخ:الهـــی


عشق2طرفه(محمد)
ساعت7:43---28 آبان 1393
نبودت را باور کرده است قلب تنهایم...
اما گونه هایم رد نبودت را حس میکند..
پاسخ:چ غمگین شدی محمد


عشق2طرفه(محمد)
ساعت12:30---14 آبان 1393
دوست دارم دستم به اونی که دوسش دارم برسه و بگیرمش،

کلی کتکش بزنم و یهو وسط کتک بزنم زیر گریه وبگم:

اخه دیـــــــــــــــــــــووونه!

دلم واست تنگ میشه اینقدر ازمن دور نباش...


عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:56---5 آبان 1393
زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی

وقتی بود که

اسمم را با "میم" به انتها رساندی.....


عشق2طرفه(محمد)
ساعت18:26---23 مهر 1393
برای دوست داشتنت محتاج دیدنت نیستم...
اگر چه نگاهت آرامم می کند
محتاج سخن گفتن با تو نیستم

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند
محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم

اگر چه برای تکیه کردن ،
شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!


دوست دارم،نگاهت کنم ...

صدایت را بشنوم...

به تو تکیه کنم


دوست دارم بدانی ،حتی اگر کنارم نباشی ...
باز هم ،نگاهت می کنم ...
صدایت را می شنوم ...

به تو تکیه می کنم
همیشه با منی ،و همیشه با تو هستم،
هر جا که باشی...

اين قانون دوست داشتن من است..!!!


عشق2طرفه(محمد)
ساعت18:23---23 مهر 1393
کل دنیا هم بگویند دوستم دارند ...
فایده ندارد !!!
اما ...
دوستت دارم های " تو "
چه غوغایی می کند ...


عشق2طرفه(محمد)
ساعت18:07---23 مهر 1393
چشم مستت به پاکی دریاست..


قهرونازت برای من زیباست..


باتـــــــــــــــــــوهیچ از خدا نمیخواهم...


باتـــــــــــــــــــــــــ وبودن برای من دنیاست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: