بی وفا!

بی وفا!

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

بعد از این دیگرنیامد بی وفا حتی به خوابم
می شوی تنهای تنها میدهم این سان عذابت 
میروی اما به دنیای فراموشی
با غم سردی که میدانم هم آغوشی
کاش از اول من به حالت بی وفا پی برده بودم
تو فریبم داده بودی من فریبت خورده بودم
راه من از راه تو گشته جدا
دارم از تو من شکایت با خدا
ترک جانم کرده ای جانا چرا؟!
 بی وفایی بی وفایی بی وفا !



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه(محمد)
ساعت16:58---10 دی 1393
اگر خوب گوش کنی....


ضربان های تند و پی در پی قلبم را میشنوی...


تــــــ♥ـــــو را فریاد میزنند....


مخاطب کلامم ک هیچ....


مخاطب ضربان های قلبم هم تــــ♥ـــــویی...

پاسخ:اینم قشنگ بود مرسیییی


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت11:27---16 آذر 1393
خدایا !... یادت می آید ، خواستم کنارم باشی ، نخواستی....! گفتی : " کِنار که هیچ ،می شَوم نزدیک تر از رَگ ِ گَردنَت ... " باشَد . . . قبول . ✿ فقط می خواهم بگویم : جهنم که آتش نمی زند ، منی را که نزدیکتر از رَگِ گردنم خداست ...
پاسخ:الهــــــی


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:53---6 آذر 1393

زندگی من که نقاشی شد . . .
نقاش ، یک مداد مشکی تنها داشت و همان کافی بود . . .
پاسخ:



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: