موندی تا ابد تو قلبم...

موندی تا ابد تو قلبم...

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

با شکستنت شکستم ,
عاشقم, عاشق و خستم
پای تو موندم و ساختم دل به هیچ کسی نبستم
نه به عشقت نه به عشقم
,قسم دروغ نخوردم
بازی برده رو باختم
,به تو باختم و نبردم
وقت گریه هات دلم رو به شب و شعله کشیدم
حقم و دادی و رفتی من به هیچیم نرسیدم
خیلی سخته دل بریدن
خیلی ساده است دل شکستن
سخته عاشقونه موندن
دل به هیچ کسی نبستن
چه عذابیه که امروز تو رو دارم و ندارم
موندی تا ابد تو قلبم اما رفتی از کنارم



نظرات شما عزیزان:

آریـوبـرزن
ساعت3:52---6 خرداد 1394
تو ایـטּ زَمونِـہ اَگِـہ میخوآیـــے

خوشبَخت شـــے

بآیَد زِندِگیتو بِـہ هَدَف گِره بزَنـــے ؛

نَـہ بِـہ آدَمآ ُ اَشیآء


armin
ساعت3:40---22 بهمن 1393
گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید
آمدیّ و همـه ی فرضیه ها ریخت به هم

روح غمگینِ تـــو در کالبدم جا خوش کرد
سرفه کردی و نظام ریه ها ریخت به هم


لیلی
ساعت3:31---22 بهمن 1393
دلم خوش نیست
غمگینم
کسی شاید نمیفهمد
کسی شاید نمیداند
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی
عجب احساس زیبایی
تو هم شاید نمیدانی…
پاسخ:ممنون لیلی جان زیبا بود:)


عشق2طرفه(محمد)
ساعت10:14---11 بهمن 1393
دلم یک عاشقانه آرام می خواهد...
بنشینی...رو در رویم...چشم در چشم...نفس در نفس...
تو گله کنی...و من اشک بریزم...
تو از غم بی کسی بنالی ...و من از غم دوری تو..
پاسخ:و من از دوریت اشک بریزم :( خیلی قشنگ


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:21---5 بهمن 1393
ﻫﻮﺍﯼ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ
ﻭ ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ " ﺩﺍﺭﯾﻮﺵ " ﺧﻮﺏ
ﻣﯿﭽﺴﺒﺪ ......
ﺍﻭﻥ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻧﻤﯿﺎﺩ ........
پاسخ:هیچوقت دیگه بر نمیگرده :(((


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:08---24 دی 1393
ﻣﺎﻫﯽ ﻫﺎ ﻧﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ،

ﻧﻪ ﻗﻬﺮ ﻭ ﻧﻪ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ !

ﺗﻨﻬﺎ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﻗﯿﺪ ﺩﺭﯾﺎ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ...

ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﯿﺮ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﻋﺎﺷﻘﯽﺷﺎﻥ

ﺑﺮﻋﮑﺲ ﺷﻨﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ !!
پاسخ:الهــــی کوچولوا :)


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:31---21 دی 1393

انقـــבر ذهنم را בرگیر خـــــوבت کرבه اے

که בیگر حتـــے نمیتـــوانم مضـــمون تـــازه اے پیـבا کنم

حـــالا حـــق میـבهے

به هـــمین ســـاـבگے بگویم

בوســــــتت בارم؟
پاسخ:عاره ههههه ایول داداشی خیلی قشنگ بود 



عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:28---21 دی 1393
בستانت را گـــرفته ام و به בورت میچــــرخم

בر انتظــار سقوطے به مرکز ثــقل ایـــن בایـــره

اغــــوشت!
پاسخ:محمد چ کارایی میکنی تو هم ههههههه


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت12:41---17 دی 1393
حالــــــم بهم ميخوره از اينايي کــــــه فک ميکنن خيلي بارِشــــــونه
بابا اصن تو خرــــــ، خوبه؟
از خر بارکش تر نداريم کــــــه ...
پاسخ:چقد دلت پره وا خانمی :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: