نیستی کنارم...

نیستی کنارم...

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

لب های خندونت رو ک ببوسم

پر میشوم از دوست داشتن

دو روحیم در یک بدن

تو گریه میکنی, من گریه میکنم

دلم برات تنگ شده, نیستی کنارم

هنوز باور ندارم, تو رو ندارم

 



نظرات شما عزیزان:

رضوان
ساعت9:16---10 خرداد 1394
وب قشنگی داری امید وارم موفق بشی

پاسخ: ممنون



atefeh
ساعت13:18---16 بهمن 1393
ما از اوناشـــیـــم کـہ بـہ جــاے زدن بـہ سلامـــتے ایــــــــــــــךּ و اون

شبا یـہ لـــیــــوان شــیــر میــخــوریـــــم واسـہ سلامـتـیـــہ خودمـــــوךּ
پاسخ:ب سلامتی خودت


atefeh
ساعت13:17---16 بهمن 1393
ميـــٰـدونــــــي چــــــــــــــيـه . . . ؟

یِ وقْــــتايي پُـــــست گذاشــٰـتَــــــن بـَهانــه است

بَـــــــــهــــانـــه ي ايــــنـــكِــــــــه بِـــــبــــــيـــنــي

كي ميــٰــــــــاد واسَــــــــت لايـــــــــــك ميُــکـــنه

کـــــی بـــــرات کـــامـــنــــــــــت مــــــــــــیـــــزاره

کـــــی ميـٰـــــاد تـــــــو پـــي وي بـگــه چِـــــــتـــــه

کــــی ميـاد بِگه من هـــٰـواتــو دارَم غُــصــه نَخـور

مـــــــــيـٰــاد دلـــــــــــداريـــــــــــت ْ بِــــــــــــــــده !

ولــــــــــي . . . .
پاسخ:daghighan


atefeh
ساعت13:15---16 بهمن 1393
انـــــقـבر راه مــــیروم تا به حــــرف بیاینــــــב

"... خــــط هاے ســــفیـב وســــط جــــاـבه"

... محـــــال است که جـــاے تـــــو را نـבاننـב



عشق2طرفه(محمد)
ساعت10:16---11 بهمن 1393
خوابیدن میان آغوشت...
و برخواستن در میان چشمانت...
دیدن لبخند ت...
و نوارش گیسوانت...
سرت را میان آغوشم پنهان کردن...
و دزدکی گریستن...و از شب گله کردن...
و از رویاهای غریبی گفتن...
و رفتن و رفتن..
پاسخ:الهی :(


عشق2طرفه(محمد)
ساعت10:13---11 بهمن 1393
همیشه باید کسی باشد...که شبها بر بالینت بیاید...و اشکهایت را با احساس پاک کند...
وقتی کسی نیست...که لرزیدن چانه ات را بفهمد...که بغض دارد در گلویت بیتابی می کند...
بگذار آسمان بتالد ...ابرها بگریند و ماه بخواب رود...و من اینجا آرام آرام جان بکنم...

پاسخ: 



atefeh
ساعت19:56---9 بهمن 1393
گاهــــے قدم بزن...

گاهــــے سکوت کن...

گاهــــے رها شو...

گاهــــے ببخش...

گاهــــے یاد بگیر...

گاهــــے اعتماد کن...

گاهــــے فراموش ڪن...

گاهــــے زندگی ڪن...

گاهــــے باور ڪن...

اما همیشـہ آدم باش


atefeh
ساعت19:54---9 بهمن 1393
عاشقانه بـــــــا مــــــــטּ بـــــــاش

عــــــــــــ♥ـــــــــشق

فـــــقط ڪنار هم بوכטּ نـــــیست

فـــــقط حرف عاشقانه نیـــست

فـــــقط ظاهر نیـــــــست

عــــاشق ڪه باشے

حـــتے اگر نباشم

تـــــــــو

عاشقـــــــانــــه بــــــامنــــے

عــــ♥ـــشــــق یعنـــے

مــــــטּ و تـــــــــــو

ماوراے تمام فاصــــــله ها


atefeh
ساعت17:43---7 بهمن 1393
بـــہ بعضیا بایـב گفت:
نمیگم نباشــے مـــے میرم…
نمیگم بـــے تو هیچم…بوבے ، بوבے …
نباشـے ، هستــטּ ڪــسایـــے ڪــہ باشـטּ...


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:16---5 بهمن 1393
دیروز داشتم کیبرده کامپیوترو درس میکردم
دختر داییم سه سالشه اومد کنارم ازم مي پرسه : اين
چيه ؟
ميگم : کيبورده
ميگه : من نبردم !...
ميگم : کيبورده !
ميگه : من نبردم !!
ميگم : ، ، کيبورد
با گريه پا شد رفت پيش مامانش ميگه : مامان بخدا من
نبردم ...
?يعني کيبوردو کوبوندم تو سرم !
مامانم اومده ميگه : صداي چي بود ؟
ميگم : کيبورده
مامانم ميگه : بس کن ديگه خجالت بکش نه اون بچه برده ، نه
من ، نه کس ديگه ا? ! خودت گمش کردي? ! تو همين
اتاقه ! پاشو خوب بگرد !!!الانم يه گروه تجسس داره دنبالش ميگرده....
پاسخ:هههههه خیلی با حال بود


pirooz
ساعت16:23---4 بهمن 1393
وشته یک پزشک: دیروز کلینیک بودم پسری اومد اسم یه دخترو رو دستش خالکوبی کرده بود... گفت:میخوام پاکش کنم. پرسیدم:اسم کیه؟ گفت:اسم عشقم...میخوام پاکش کنم ی اسم دیگه بنویسم... گفتم:مگه دوتاهم عشق میشه؟! گفت:نه یدونس! پرسیدم:چه عشقیه که بخاطرش درد خالکوبی تحمل کردی؟ گفت:عشقی که دیروز تو دفترخونه ازدواج با عشقش تازه فهمیدم اسمشو بهم دروغ گفته بود
پاسخ:عجب :)


atefeh
ساعت19:29---2 بهمن 1393
ﻫﯿــــــﭻ ﮔﺎﻩ ﺩﻭﺳــــﺖ ﺩﺍﺷــــﺘﻦ ﻫــــﺎﯼِ ﭘــــﺮ
ﺩﻟﯿـــــﻞ ﺭﺍ
ﺩﻭﺳـــــﺖ ﻧــﺪﺍﺷﺘـــﻪ ﺍﻡ
ﻣﺜﻠــﺎ ﺍﯾــــﻦ ﻫﺎ ﮐﻪ ﻣﯽ ﮔـــﻮﯾــــﻨـــﺪ
ﻋﺎﺷــــﻖِ ﭼﺸــــﻤﺎﻧـــﺶ ﺷﺪﻡ،
ﯾﺎ ﺩﯾﮕـــــﺮﯼ ﻣﯽ ﮔـــﻮﯾــﺪ:
ﻋﺎﺷـــــﻖِ ﺷــﺎﻧــــﻪ ﻫـــﺎﯾــــﺶ!
ﯾــﺎ ﭼــﻪ ﻣﯽ ﺩﺍﻧــﻢ ﻫﺮﭼـــﻪ!
ﺍﺻﻠــﺎ ﻣﻌﻨـــﯽ ﻧــﺪﺍﺭﺩ
ﻭﻗﺘـــﯽ ﮐﺴـــﯽ ﻣﯽ ﮔﻮﯾـــﺪ ﭼـــﺮﺍ ﺩﻭﺳﺘــــﺶ ﺩﺍﺭﯼ؟
ﺑﺎﯾـــﺪ ﻧﮕـــﺎﻫـــﺶ ﮐﻨـــﯽ
ﻟﺒــﺨــــــﻨــﺪ ﺑــﺰﻧــﯽ
ﻭ ﺑﮕـــﻮﯾـــﯽ
ﭼـــــﻮﻥ
ﺩﻭﺳــــﺘـــــﺶ ﺩﺍﺭﻣـــ...!!!

پاسخ:



atefeh
ساعت15:22---2 بهمن 1393
بوــے فـَـــراموشے گرفتــہ اَґَ

رَنگــــِ تَنـــ ـهایـــ‗

دٍل شکستـگے

بُـغــــض وَ خـامـوشــے

چـیـزــے نیستــــْ

تـآریـ ـخ مَصـــرَفـمْــ ـ گذشتـــ ـہ اَستـــْـ !!


atefeh
ساعت15:21---2 بهمن 1393
اومـدن هیچـکـــسْ تــو زِندگــیت بـــی حکمــت نیـــس

یــا مــــــــــــیشــه « فَـرد زنـدگــــــــیــت ‌‌»

یـــــــــــا « دَرس زنــدگـــیـــــــــــــــــــت »
پاسخ:ولی بیشتر میشه درس زندگیت :)


atefeh
ساعت15:21---2 بهمن 1393
یه وقتــــــــــــــــــــــــــا یی..!!

یه وقتایی دلم نشستن کنار اون فنجون چایی رو میخواد

که سرد شدنش حتمی بود وقتی چشات جلو چشام بود

یه وقتایی دلم هوس اون خیابونی رو میکنه که سنگفرش

پیاده روشجای قدمای باهم بودنمون بود

یه وقتایی دلم هوس بوی اون گلایی رو میکنه

که از دستای تو میگرفتم

یه وقتایی دلم هوس نوشتن خاطراتی میکنه

که عشق من اولین کلمه سطر صفحه ش بود

یه وقتایی دلم هوس ای جونم گفتنای پشت تلفن

که از لحن صدای تو بلند میشد میکنم

یه وقتایی دلم هوس غروب دریا

کنار عطر تن تو رو میکنه

یه وقتایی دلم هوس چشمک زدنای یواشکی و

لبخند و خنده های تو فصل پاییز میکنم

یه وقتایی هوس شنیدن اسم تو و اسم یلدا و

گفتن دوست دارمای شبونه میکنم

یه وقتایی هوس با تو بودن و باتو مردن میکنم

یه وقتایی..لعنت به این وقتهای بیگاه و هوس های خیالی..!
پاسخ:یه وقتایی دلم هوس ای جونم گفتنای پشت تلفن که از لحن صدای تو بلند میشد میکنم :(


atefeh
ساعت17:35---27 دی 1393
تو سُڪـوتْـ مـܨ‌ڪُنـܨ

فَریـآב زمآنَمْـ را نِمـܨ‌فَهْمـܨ

یـڪُ روز مَـטּ سُـڪُوتْـ خوآهَمْـ ڪَرב

تو آטּ روز

بَـرآے اولیـטּ بـآر

مَفْـہـومـِ בیر شُـבטּ را خواهـܨ فَہْمیـב


atefeh
ساعت17:35---27 دی 1393
اگـﮧ مَغرور بودלּ کِلآس בاره ...
اگـﮧ بے مَحلے کِلآس בاره ...

اگـﮧ چَندتآ "بـ ـے اف"..."جـ ـے اف" داشتَـלּ کِلآس בاره ...

اگـﮧ بے غیرَتے کِلآس בاره ...

اگـﮧ واقعاً هَمـ ـﮧ اینآ کِلآس בاره ...

مَـלּ تَرجیح میدَم بے کِلآس تَریـלּ آدَم روے زمیـלּ بآشَم ...!


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:09---24 دی 1393
روزی اگر نبودم ،

یک آرزویم را برآورده کن !!

و زیر لب بگو :

یادش بخیر ...
پاسخ:واااااا


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:07---24 دی 1393
کسانی را میشناسم که گریه میکنند

بی آنکه چشمانشان خیس شوند

غصه میخورند

بی آنکه ذره ای غم در نگاهشان نمایان شود

خنده های بــلنـــدِ از ته دل را هم آموخته اند

اما ...

زیاد به کارشان نمی آیند !

فقط ...

لبخند میزنند تا آرامش کسی بهم نخورد ...
پاسخ::)


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:33---21 دی 1393
آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم
می نمیخواهم بیا ساقی تماشایت کنم
بی قرارم ساقی از میخانه بیرونم مکن
کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم . . .
پاسخ:ممنون عزیز :)


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:24---21 دی 1393
آغـــــوشت سجـבه گـــــآه مـלּ اســــت

به همــــــیـלּ محــــراب قســـــم

مومنت میـــــمانــــم


زندگی جهنمی
ساعت21:44---17 دی 1393
سلام
من داستان زندگی مو مینویسم
خاطرات و افکار و احساساتمو
طرز تفکرمو
و کلا همه چی
اگه دوست داشتی منو لینک کن
با عنوان افکار من
و آدرس http://a-story-of-real-life.loxblog.ir/
من به وب تو سر زدم و این کامنت و گذاشتم


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت12:41---17 دی 1393
لـآشـے بـآشـے عـرشـے... خـآکـے بـآشـے فـرشـے.

هـــــheـــه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: