دلتنگ تو نیستم

دلتنگ تو نیستم

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

دست و دلم خیلی به کار می رود!!
مامان هم تعجب کرده!
آشپزی می کنم،
گردگیری می کنم،
جارو می کشم!!
اصلا همین هم هست
که زود خسته می شوم
و شبها زودِ زود می خوابم!!
گفتم یک وقت فکر نکنی
برای آنکه در این دوری تو
زودتر شب ها و روزها را سر کنم،
زود می خوابم!!
تازه یک نشاط خاصی هم یافته ام!
هر کی به من می رسد،
نیش تا منتهی الیه ام را که باز می بیند،
می گوید خوشحالی ها!!
خوش به حالت!!
می گویم: خیلی!
تا چشمان شورت از جا درآید!
می دانی؟
این مسیر همیشگی را که تنهایی طی می کنم
می روم
می آیم،
این باد و باران لطیف را که حس می کنم
همچین فِرِش می شوم کلا!!!
اصلا فکر نکنی یاد تو و خاطراتمان میفتم ها!!
اصلا!
اتفاقا خوشحال هم هستم
تنهایی خیلی خوش می گذرد!
آن هم توی خیابان به آن بلندی،
تازه باران هم بیاید…
وای! چه شود!!!
این تلفن را هم کلا کشیده ام!
می دانی
نه این که انتظار دیوانه ام کند ها!
هی نیست همه زنگ می زنند،
وقتشان را ندارم!!
گوشی ام هم اگر کنارم گذاشته ام،
منتظر هیچ کس نیستم!
این ساعتش را با گرینویچ تنظیم کرده ام،
خوشم می آید هی نگاهش کنم
ببینم ساعت چند است!!
به هر حال
تو اصلا مگر فضولی؟!
تو فقط بدان
اینجا دیگر کسی دلتنگ تو نیست!
به یاد تو نیست!
منتظر تو نیست!
این ها را بدان اما عاقل باش!
کسی که من می شناختم
هر خزئبلاتی را باور نمی کرد!!!


نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت14:15---19 فروردين 1393
نمی شـــــــوی آنکه بایـــــــد بـــــــاشی ....


نمی آیـــــــد آنکه می خـــــــواهی....


و تمـــــــام می شـــــــوی ،


لعنـــــــت به همـــــــه آدمهـــــــا


که هیچکـــدامشان " تـــــــــو " نمی شوند برایـــــــم !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: