در آستانه بهار

در آستانه بهار

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

مي‌نويسم از تو اي زيباي من
مي‌سرايم از تو اي روياي من
اي نگاهت سبزتر از سبزه زار
مي‌نويسم بي قرارم بي‌قرار


پشت ديوار بهار
مي‌نويسم مانده‌ام در انتظار
اي که چشمت خواب را از من گرفت
مي‌نويسم خسته‌ام از انتظار
مي‌نويسم مي‌نويسم يادگار


من نمي‌دانم چه داده‌اي به من؟
که چنين دل را سپردم دست تو
يا چه بود در آن نگاه آتشين
يا چه کرد بامن دو چشم مست تو
من نمي‌دانم نمي‌دانم چرا؟
اين چنين آشفته‌ام
آشفته‌ام

با خيالت روز و شب در آتشم
شعرهايي نيمه شب‌ها گفته‌ام


من نمي‌دانم... ولي اينک بهار
با دو صد گل مي‌رسد
باغ تا گل مي‌دهد
گل به بلبل مي‌رسد
باز مي‌آيد بهار
باز مي‌آيد بهار


من نمي‌دانم چرا؟
کس نمي‌آرد مرا پيغام يار
اي ستمگر روزگار
بي‌قرارم بي‌قرار
باز مي‌بارم
چو باران بهار



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت14:14---19 فروردين 1393
همیشه باید کسی باشد



تا بغض هایت را قبل از لرزیدن چانه‌ات بفهمد...



جــزایــی بـالاتــر از ایــن نیسـت ، بـه كسـی كـه



قسمـت تــو نیسـت ، دلــــ ببنــدی .... !!!
پاسخ:اره واقعن :( :(


عشق2طرفه
ساعت8:50---18 فروردين 1393
عجب اهنگ قشنگی به ادم ارامش میده
پاسخ:اره ممنون :) :)


ترلان
ساعت0:36---18 فروردين 1393
خنکای یک عصر بهاری …





کنار شاه بوته یاسی وحشی …











میزی که کاسه ای پُر از پولکی زعفرانی دارد











و دو فنجان چای داغ را خیال خواهم کرد …





لطفا به خیالم بیا !
پاسخ:حتما مراحم میشیم :) :)


عشق2طرفه
ساعت9:56---17 فروردين 1393
آفرین خیلی قشنگ بود ابجی



سلام ابجی ریحانه خوبی؟؟ امیدوارم تعطیلات بهت خوش گذشته باشه ، ببخش تو این مدت نتونستم زیاد بیام بهت سر بزنم ایشالا جبران میکنم گلم
پاسخ:سلام محمد جان ممنون ک اومدی ...خواهش میکنم این چ حرفیه میدونم سرت شلوغ بود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: