زندگی چیست؟؟؟

زندگی چیست؟؟؟

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

نمیدانم زندگی چیست؟؟ اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام۰ اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم

 پرسید : به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجود داد بزنم به خاطر تو... گفتم به خاطر هیچ کس پرسید : پس به خاطر چی زنده هستی؟ با اینکه دلم می خواست داد بزنم به خاطر دل تو... گفتم بخاطر هیچ چیز پرسیدم : تو بخاطر چی زنده هستی؟ در حالیکه اشک توی چشماش جمع شده بود گفت:بخاطر کسی که بخاطر هیچ چیز زندست.



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت16:41---25 فروردين 1393
چیزی که مهمه اینه که



هیچ چیز مهم نیست





مهم اینه که خدا هست
پاسخ:اره واقعا مهم خداست :)


عشق2طرفه
ساعت8:56---23 فروردين 1393
همـــــه آدم ها ...

بودنشان دلت را گرم نمیکند ،

و با رفتنشان دلت نمیگــیرد ...

اما بعضی ها فرق دارند ...

وقتی وارد زندگی‌ات میشوند

همه جاهای خالی‌را پر میکند...

دوست داری همیشه کنارت باشند..

از نگاه کردنشان سیر نمیشوی ..

تعدادشان زیاد نیست ،

این آدم‌ها را نبـــايد از دست داد ،

این آدم ها دوست داشتنی اند ..

انگیــــــزه زندگی اند ...

بايد همیـــــــــشه باشند

تا آخــــــــر دنــــــيا ....



سلام ابجی ریحانه حالت خوبه؟؟؟؟




پاسخ:ممنون خیلی قشنگ بود سلاااام محمد عزیز خوبی :)


ترلان
ساعت0:52---23 فروردين 1393
باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥


هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥


حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥


تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥


تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥


تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥


کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥


موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥


همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥


حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥


پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥


امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥


ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...


واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥


اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥


روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥


یادت باشه خیلیا دوست دارن...


دوست...♥♥♥♥


اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥


اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...


اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥.


ترلان
ساعت21:01---20 فروردين 1393
عشق که می وزد



دلم بادبادکی می شود



در هوای تـــو بالا می رود



کاش دلــت درختی می شد



بادبادکم میانش گیر می کرد..!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: