| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

ای بهار زندگی ام

اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگیست

 اکنون که پاهایم توان راه رفتن ندارد

 برگرد

 باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را

 باز هم آغوش گرمت را به سویم بگشا

باز هم شانه هایت را مرحمی برایم قرار بده

 بگزار در آغوشت آرامش را به دست آورم

 بدان که قلب من هم شکسته

بدان که روحم ازهمه دردها خسته شده

 این را بدان که با آمدنت غم برای همیشه من را ترک خواهد کرد

 بس برگرد که من به امید دیدار تو زنده ام

دوستت دارم عشق من



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت14:13---2 ارديبهشت 1393
بزرگ ترین پشیمانیم

ساعت ها جمله ساختن برای کسی بود که لیاقت یه کلمه هم نداشت.
پاسخ:اوهوم


عشق2طرفه
ساعت9:02---31 فروردين 1393
رفتار عاشقـ انـہ ے زَن را بایـَـد از دلتـَـنگــــیــَش فـَـهمید



از شــُـوقُ بے تابیـــَــش براے دیـ ـدار



از حـِـس کودکانـِـہ اش بـَـراے آغــوش



از خـِـجالـَـتـَـش بـَـ ـراے بوسـِـہ گرفتـَـن



زَن بـے دلیل بـَـهانـہ نمیگیرد !!



شایـَـ ـد بـَـ ـهانـِـہ ے نـَـداشتـَـن دستانِ گرمے را دارَد کـہ دسـْتانــَش را بگیرد
پاسخ:اوهوم :( :(خیالی نیست ، عاشقی دیگر همین است :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: