دعا

دعا

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

دعامیکنم که هیچگاه چشمهای زیبای تورا

درانحصارقطره های اشک نبینم

دعامی کنم که لبانت رافقط درغنچه های لبخند ببینم

دعامیکنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه ازحرارت عشق گرم باشد

برای شاپرک های باغچه خانه ات دعامیکنم

که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشیدآسمان زندگیت دعامیکنم که هیچگاه غروب نکند ….



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت22:13---21 مرداد 1393
مــَنطقے حرف زدלּ با بــَعضے ﮩـا،


حــَتے از پوشیدלּ دمپایے انگشتے


با جوراب ﮩـــَم ســَخت تــَره !


پاسخ:آی گفتی اجی


ترلان
ساعت16:29---19 تير 1393
حکایت عجیبی دارد این اشـــــک ! ! !


کافیست حروفش رابه هم بریزی


تا برسی به "کــــــــاش" . . .
پاسخ: چ جالب بود :)


ترلان
ساعت16:16---13 تير 1393
در بیمارستان ها تنها ما هوایتان را خواهیم داشت !
(امضا : یک کپسول اکسیژن)


enter
ساعت19:38---12 تير 1393
به من سر بزن .... من دوست علی پادشاه تنهایی هستم
پاسخ:چشم حتما :)


Ali --- پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
ساعت18:15---11 تير 1393
واقعا ممنون که میای
پاسخ:خواهش میکنم دوست من :)


عشق2طرفه
ساعت12:03---11 تير 1393
ابجی ریحانه کم ترین ارزویم برایت : هرگز با چشمان مهربانت نا مهربانی روزگار رانبینی...
پاسخ:ممنونم داداش عزیزم همچنین منم برات همین ارزو رو دارم مهربون :)


عشق2طرفه
ساعت11:54---11 تير 1393
عجب نوشته ی قشنگی عالـــــــــــی بود ابجی ریحانه

ما که روزه نیستیم ولی یه کم بفکر اینایی که روزه دارن میان اینجا باش
پاسخ:ههههههه چشم ممنونم عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: