" تنها مرده ديوانه "

" تنها مرده ديوانه "

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

تنها بودن سخت است
اين كه از هر طرف رانده شوي ديوانه كننده است
اين كه هيچ كس تو را نفهمد مر گ آور است
و من تنها مرده ي ديوانه اي هستم
كه آرزوي ديدن تو را مي كنم
آري تو
تو كه گوش مي كني و هيچ نمي گويي
و من سال هاست كه شب ها به اميد ديدن تو در رويا،
مي خوابم
و اما تو ...

پس كي به اين خواب هاي بي خوابي ام مي آيي
به شب هاي بيداري ام
و
به اشك هاي ناتمامم
نگو كه دوباره دلم شكست و به سويت آمدم
نگو كه وقتي خوشم شكرت نمي كنم
كه تو دروغگو نيستي!
مي دانم كه جزاي گناه از ياد بردن تو عشق است
و من
كه تنها مرده ي ديوانه ام
از تو هر دو را مي خواهم
هم عشق را
و هم تو را

آري من عشق تو را مي خواهم
عشق به تو!
منتظرم...
منتظر لبخند هاي هميشگي تو
منتظر مهرباني ات
و منتظر
ديدنت
مرا با خود ببر از اين بهشتي كه تو در آن نيستي
كه من سخت آشفته ام



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت16:47---7 شهريور 1393
من عشق به تو را میخواهم!
چقد سخته
پاسخ:اوهوم :( خیلی سخته


ترلان
ساعت13:11---26 مرداد 1393
آن شب ...

که مـــاه عاشـــقــانه هـــایمـان را ...

تماشا می کرد ...

آن شب که شب پره ها ..

عاشــقـــانه تر ..

نــــور را می جســـتند ...!

و اتاقم ..

سرشار از عطر بوسه و ترانه بود... !

دانستم..


تـــــو پـــژواک تمــــام عـــاشــقـانه های تاریخی...!


ترلان
ساعت22:12---21 مرداد 1393
این روزها فقط کافیه کمیـــــ حضور نداشته باشیـــــ ،

فراموشتــــــ نمی کننـــــ ،

بلکه براتـــــ یه جایگزینــــ انتخابــــ میکننـــــــ کهــ سرگرمــــ بشنــــــ...

بعد تو دلشونــــ میگنـــــ گور باباشــــــ که نیستـــــ ...!!!
پاسخ:عاره واقعن :(


atefeh
ساعت8:54---19 مرداد 1393
وقتی خدا می خواست تو را بسازد،
چه حال خوشی داشت،
چه حوصــله ای !
این مـوهــا، این چشم هــا
خودت می فهمــی؟
من همه اینها را دوست دارم...
عباس معروفی


ترلان
ساعت22:05---14 مرداد 1393
چگونه استـــ حال من…

با غمـــ ها می سازمــــ…

با کنایه ها می سوزمــــــــــ…

به آدم هایی که مرا شکستند لبخند می زنمـــــــــ…
لبخندی تـــلخـــــــ….

خــــــــــداونـــــــــــــ ـــــــدا…

می شود بگویی کجای این دنیـــــــــــــا جای من استــــــــ…

از تــــــــــــــو و دنـــیایی که آفـــــــــــریدی

فقط در اعماق زمینـــــ اندازه یه قـــــــبر

فقط یک قبـــــــــــــــر…

در دور تـــــــــــرین نقطه جــــــهانــــ



می خــــــــــــواهمـــــــــ...

خــــــــدایـــــا خــــــسته ام خــــــستهـــــــ

خدایا

.

مرا چه طعمی آفریدی

.
که همه از من زود سیر میشوند . .!


عشق2طرفه
ساعت20:17---8 مرداد 1393
سلام ابجی ریحانه خوبی؟؟عیدت مبارک نماز روزه هات قبل باشن ببخش دیروز نبودم تا بیام بهت تبریک بگم این گلا واسه تو


ترلان
ساعت21:43---25 تير 1393
خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.

وارثـــــــــــــــ
ساعت20:53---22 تير 1393
برای دیگران تنـهـا یک نامی


! و تنهـا نامت بـرای من یک دنیا


! دنیـای کــوچکی ست


...خلاصه شده در شش حرف




mehdee
ساعت17:59---20 تير 1393
مرا با خود ببر از این بهشتی که تو در آن نیستی
پاسخ: :(


عشق2طرفه
ساعت12:29---20 تير 1393
و چقدر تازگی دارد روزهایی که به امید

امدن کسی دلخوش نیستم و شب هایی

که از نیامدنش دلگیر نمی شوم....


بی کسی هم عالمی دارد
پاسخ: اره بی کسی هم عالمی داره :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: