| به قلم :‌‌‌ reyhane ™



نظرات شما عزیزان:

mohammad.
ساعت10:34---2 مهر 1394
دلم دل نیست ، دریا نیست ، مرداب است
که موجی هم سراغش را نمی گیرد
نه میل زیستن دارد نه می میرد


:
ساعت16:26---20 خرداد 1394
شعر عالی بود
پاسخ:ممنون اسمت چیه دوست من ؟!؟


پسرخوب
ساعت8:37---30 ارديبهشت 1394
ميگویند سه موقع دعا برآورده ميشود :

يکي وقت غروب

يکي زير بارون

يکي هم وقتي دلت ميشکند...

من وقت غروب زيربارون با دلي شکسته دعاکردم


پسرخوب
ساعت8:37---30 ارديبهشت 1394
زندگی ، ده درصدش آن چیزی ست که برای شما اتفاق می افتد ؛

و نود درصدش نحوه پاسخ و واکنش شما نسبت به آن اتفاق ...


پسرخوب
ساعت8:36---30 ارديبهشت 1394
در جامعه ای زندگى میکنم که :
بسیاری از مردمانش با یک ” استخاره ” هدف تعیین میکنند !
و
با یک ” عطسه ” از هدف خود دست میکشند !!


hamidreza
ساعت9:52---23 ارديبهشت 1394
یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره . . . این یادت نره . . .
پاسخ:یادم نمیره :-)


پسرخوب
ساعت8:05---23 ارديبهشت 1394

آدمای امروز ترجیح میدن دروغ دوســـــــــــت داشتنی بشنون
تا ی حقیقت تـــــــلخ
باور کن صداقت همه چیزو خراب تر میکنه...


atefeh
ساعت16:30---22 ارديبهشت 1394
شــــــــڪ نڪـــــــن

آینـכـہ ای خواهم ساخــت ڪــه ,گــــذشـتـہ ام جـــلویـــش زانـــو بزنـכ...!

قـــــرار نــیست من هـــــم כل ڪــــســــی را بســــــــــوزانــم...!

برعڪــــس ڪـســـی را ڪ وارכ زنـכگیـــــــم میشـوכ ...!

آنقــــכر خــــوشـــــبخـــت مــــیڪنــــــــم ڪــــه ....!

به هـــر روزی ڪ جــــــای او نیستــی ....!

بــه خــوכ لــعـــنـت بفـــرستــی !


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت18:55---20 ارديبهشت 1394
تلخی رفتنت را تاب آوردم…!
اما دلتنگی غروب های جمعه بعد از تو مرا از پای در آورد…!


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت18:55---20 ارديبهشت 1394
هر شب پتروس شهر من خواب است
وقتی چشمانم چکه می کنند . . .


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت15:03---11 ارديبهشت 1394
دلم کـــــــــــمی خدا میخواد…


کمی سکـــــــــــوت­…


کمی دل بریدن میخواد…


کمی اشک…


کمی بهت…

کمی آغوش آسمانی کمی دور شدن از این آدمها…!

کمی رسیدن به خدا…


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت15:02---11 ارديبهشت 1394
الکی امید وارش نکن …


الکی دلخوشش نکن …


الکی بهش نگو رسیدی زنگ بزن …


الکی اسمشو صدا نکن که طرف بگه جونم …


الکی هی نگو عشق من، زندگی من اون داره حرفاتو باور میکنه لعنتی …


وقتی میری داغون میشه ،داغون میفهمی ؟؟؟؟؟؟ داغون …


atefeh
ساعت20:43---5 ارديبهشت 1394
بـﮧ بعضــــــےام بــــــاس گـــفـــــــــتــــ ....

؏ـــــزیــزم تــــو نـﮧ ؏ــشقـمــے نـﮧ دوســتـــــ اجتمـا؏ـــے ....

تــو یـﮧ دوســـتــی از نـــــــــو؏ اشتباهــــــــے ....


atefeh
ساعت20:42---5 ارديبهشت 1394
⇙ ســــــــــــــــــــلامــــــ ــتــــــیِــــــــه

خــــــــــــــــــــاطـــــ ـــــــــــــــــــــــرش

کــــه هــــمـــــه چــــیــــمـــــــــو دادم

بــــــــــخـــــــــــــــــا طـــــــــــــــــــــرش


mehdee
ساعت13:03---21 فروردين 1394
سلام دوست عزیزم روزت مبارک
پاسخ:سلام مهدی جان ممنونم ک ب فکرم بودی :)


حمیدرضا
ساعت22:51---13 فروردين 1394

گفت با . . .

عشقت یک جمله بساز . . .

گفتم من با عشقم جمله نمیسازم

دنیامو میسازم . . .
پاسخ:



محمد
ساعت18:23---10 فروردين 1394
سلام عزیزم خوبی به وبلاگت سرزدم خیلی قشنگ بودهمیشه بهم سربزن منتظزت نظراتتم
پاسخ:ممنون ک اومدی چشم حتما سر میزنم بهت :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: