سلام

سلام

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

سلام دوستان عزیزم ممنون از همتون ک تو این مدت بهم سر زدید

ی چند وقتی امکان داره نباشم و نتونم بیام نت ببخشید ولی در اولین

فرصت اومدم حتما بهتون سر میزنم

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت12:32---3 فروردين 1395
من بركه اي آرام بودم
تو كودكي بازيگوش
يك سنگ پراندي رفتي
يك عمر آشفته شد حالم
............................. ...
سلام عیدت مبارک


مهرزاد
ساعت9:54---28 اسفند 1394
ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﻫﻤﻪ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﻘـﺪﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﮐﻪ

ﻧﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﻦ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﻨﻦ ﻭ ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﻥ ﺩﻭﺑـﺎﺭﻩ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺸﻦ...!!!
........................................................ ............. . ........ . ..
سلام.حالتون خوله؟امیدوارم سال خوبی در انتظارتون باشه .


مهرزاد
ساعت12:05---21 اسفند 1394
حسادت میکنم ..... به صــــــــــــــــــدای رعــــــــــــــــــــــد و برق .آسمــــــــــــــــــــــــان چـــه راحت دردش را فریــــــــــــــاد میزنــــــــــد...................,,,........ ..................................................سلام .خوبی؟من از بس تو وب لوکس بلاگم کسی تحویلم نگرفت برگشتم وب میهن بلاگم .با همین ادرسی که برات کامنت گذاشتم لینکم کن و خبرم بده ..هنوز وبت تو لینکای هر دو تا وبم هست.اگه با این آدرس لینکم که هیچی اگه نیستم و تمایل داشتی لینکم کن و بهم خبر بده.وب فعالم همین وب میهن بلاگمه فقط همینو لینک کنی کافیه .ممنون میشم اگه هم نمیخوای هم بهم بگو.منتظرتم.بای

مهرزاد
ساعت21:26---15 اسفند 1394

تمام قند های دلم را
برای کسی آب کردم
که همیشه چایش را
تلخ میخورد
==================
سلام حال شما؟ ؟؟؟؟؟؟
پاسخ



مهرزاد
ساعت22:25---17 بهمن 1394
کسی غرور گرگ را درک نکرد

مردم عاشق سگهایی هستند که

به پایشان می افتند

و دم تکان میدهند.


مهرزاد
ساعت19:48---25 دی 1394
♣️ﮔـﺮﮔـﻬـا ﺭا ﺭاﻡ ﮐـﺮﺩﯾـﻢ ♣️

♛ﺗـا ﺳـﮓ ﺷـﻮﻧـﺪ♛

♚ول‍ــی ﺣـﻮاﺳـﻤـاﻥ♚

✠ﺑـﻪ ﮔـﻮﺳـﻔـﻨـﺪ ﻫـا ﻧـﺒـﻮﺩ ڪ‍ہ✠

✘ﺑـﺮاﯼ ﺧـﻮﺩ ﮔـﺮﮔـﯽ ﺷـﺪﻩ ب‍ــودﻧــﺪ ...✘


مهرزاد
ساعت18:28---15 دی 1394
گلویم را همان بره ای برید که

عمری برای محافظت از او گرگ ها مرا دریدند


مهرزاد
ساعت22:08---18 مهر 1394
آنکس که بهشتِ زندگی را برایت جهنم کرده
مجبور است متقاعدت کند که:
«بهشت جای دیگری است»



مهرزاد
ساعت20:08---7 مهر 1394
تنهایی
چیزهای زیادی
به انسان می آموزد
اما تو نرو
بگذار من نادان بمانم …


mohammad.
ساعت10:32---2 مهر 1394
خوشحالیم که برگشتین . موفق باشید
پاسخ:ممنون دوست خوبم :)


مهرزاد
ساعت18:06---27 شهريور 1394
شنیده ام
موی بلند
زنان عاشق را زیباتر می کند
برای همین است
موهایم را کوتاه کرده ام
این وصله ها
به آغوش تنهایی من نمی چسبد



عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:18---19 شهريور 1394

پاسخ:  



مهرزاد
ساعت21:14---7 شهريور 1394
نمیدانم چگونه گم شد.....

در شهری که تمام خیابانهایش را، باهم قدم زدیم...


mohammad
ساعت10:51---12 مرداد 1394
زندگی عبور نفس ها نیست تداعی لحظه هاییست که به یاد خوبان میگذرد .
سلام خوبین ؟؟ خیلی وقت بود بهتون سر نزده بودم حالتون خوبه ؟؟چه خبر ؟؟گرفتاری ها ادم ها رو از یاد میبره . وظیفه بود بیام عرض ادب کنم . . وبتون خوبه عالیه . موفق باشید خدانگهدار


mohammad
ساعت10:49---12 مرداد 1394
با افکار زیبایت زندگی کن ، چون

زندگی به اندازه ی فکرهای تو

زیبا می شود.....


عاشقانه های لاوین lavin20.rzb.ir
ساعت19:48---10 مرداد 1394
گرمای تنت ارزانیه همان لاشخورها...
من سرمای تنهایی ام رابه گرمای هوست ترجیح میدهم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: